Barking Dogs pakt uit met Belgische primeur!

Belgische primeur voor Barking Dogs met opleiding ‘Ik word OFFICE organizer’

Barking Dogs schrijft geschiedenis! Vrijdag 12 oktober 2018 vond voor het eerst in België een opleiding voor ‘OFFICE organizers’ plaats. De driedaagse opleiding ‘Ik word office organizer’ werd opgezet, uitgetekend en georganiseerd door Sara Van Wesenbeeck, een van de meest ervaren professional en office organizers in België, en haar bedrijf Barking Dogs.

Opleiding 'Ik word OFFICE organizer' - Barking Dogs & Sara Van Wesenbeeck - www.barkingdogs.be

Eerder al zette Sara Van Wesenbeeck met haar bedrijf Barking Dogs de allereerste Belgische beroepsopleiding voor professional organizers (de zogenoemde ‘home organizers’) op. Deze beroepsopleiding ‘Ik word professional organizer’ loopt nu drie jaar en kent groot succes.

Met het toevoegen van de opleiding ‘Ik word OFFICE organizer’ aan het aanbod van haar opleidingen, wordt Barking Dogs in België dé toonaangevende referentie voor het opleiden van professional organizers (home organizers en office organizers) en organizing adviseurs!

PS: Wil je inschrijven voor de eerstvolgende driedaagse cursus? Vraag hier het inschrijvingsformulier aan. Doe het snel, want het aantal plaatsen is beperkt.

Verminderen van werkstress en bijdragen aan duurzame inzetbaarheid van mensen

Een office organizer is actief op de zakelijke markt, waar hij voor kleine en grote bedrijven en organisaties werkt. Ook bij Barking Dogs kun je terecht als je op zoek bent naar een office organizer om je op de werkplek bij te staan.

De office organizer:

  • coacht, adviseert en begeleidt bedrijven (groot en klein) en hun werknemers (individuen, teams, afdelingen), organisaties, scholen, winkels, ziekenhuizen, medici met een zorgpraktijk, ondernemers…
  • zijn interventie in bedrijven heeft een grote impact, want hij draagt bij aan productiever, efficiënter, effectiever en prettiger werken.

Een office organizer draagt bij aan:

  • het verminderen van werkstress
  • duurzame inzetbaarheid van mensen
  • het verbeteren van de organisatie
  • het voorkomen en vermijden van uitval
  • het vergroten van de productiviteit
  • het voorkomen en vermijden van ‘verspilling’ (in de brede zin van het woord)
  • het in gang zetten en realiseren van verandering
  • het verminderen van kosten
  • het bevorderen van het welzijn en geluk in bedrijven

De office organizer werkt zowel voor/in eenmanszaken en kleinere bedrijven als voor/in grote bedrijven:

  • In kleinere bedrijven en eenmanszaken: coachen, begeleiden en adviseren bij werkplekorganisatie, (digitale) administratie, e-mailmanagement, tijd en planning, bedrijfsverhuis, organiseren van het klanten- of patiëntenbestand…
  • In groter bedrijven wordt een office organizer onder meer ingezet als consultant bij het verbeteren van processen, coacht en adviseert hij bij het opzetten van een e-mailpolicy, documentenbeheer, begeleiden van expats, consultancy en noem maar op.

Een office organizer verdient zich meteen terug

De interventie van een office organizer verdient zich meteen terug:

  • het resultaat is blijvend
  • bedrijven kunnen met evenveel medewerkers meer werk aan
  • bedrijven kunnen kwalitatiever werk afleveren
  • er worden minder fouten gemaakt
  • en het is bovenal kostenbesparend

Stel samen met een ervaren office organizer van Barking Dogs orde op zaken in je bedrijf

Wil je orde op zaken stellen in je bedrijf? Contacteer Barking Dogs voor een gratis kennismakingsgesprek en om te bespreken wat wij voor jouw bedrijf of organisatie kunnen betekenen.

Ook office organizer worden? Schrijf nu in voor de eerstvolgende opleiding van Barking Dogs!Opleiding 'Ik word OFFICE organizer' - Barking Dogs & Sara Van Wesenbeeck - www.barkingdogs.be

De unieke opleiding ‘Ik word OFFICE organizer’ van Barking Dogs is gericht op:

  • iedereen die het vak van zakelijk organizer wil leren
  • iedereen die als intern organizing adviseur in een bedrijf wil actief wil zijn

Schrijf nu in, het aantal plaatsen is beperkt

Heb je vragen over de opleiding ‘Ik word office organizer’? Of wil je inschrijven voor de opleiding? Docent van de opleiding en senoir professional organizer en coach Sara Van Wesenbeeck beantwoordt met plezier al je vragen.

Vraag je inschrijvingsformulier nu aan bij Barking Dogs. Of bel naar +32 470 52 70 52.

Doe het snel, want het aantal plaatsen is beperkt.

Contacteer Barking Dogs.

We bijten niet!

PS: Een telefonisch kennismakingsgesprek is gratis.

(© Afbeelding: Shutterstock ImageFlow)

Het Laatste Nieuws: Tips voor prettig en productief thuiswerken

Nuttige tips van coach Sara Van Wesenbeeck in Het Laatste Nieuws

Tips voor prettig en productief thuiswerken van Sara Van Wesenbeeck in Het Laatste Nieuws - www.barkingdogs.be

Life & business coach en professional organizer Sara Van Wesenbeeck deelt in Het Laatste Nieuws van 6 oktober 2018 haar beste tips voor prettig en productief thuiswerken.

Thuiswerken zit in België in de lift. Toch zijn er volgens expert Sara Van Wesenbeeck een aantal zaken die je tijdens het thuiswerken best goed bewaakt, zoals bijvoorbeeld de scheiding tussen werk en privé.

Wil je van thuiswerken ook een succesverhaal maken? Lees dan Sara’s tips voor prettig en productief thuiswerken in Het Laatste Nieuws.

Laat je pyjama in de kast: 9 tips voor prettig en productief thuiswerken

Nog meer slimme tips voor prettig en productief thuiswerken vind je op de blog ‘Sara’s L!fesavers’ van life & business coach Sara Van Wesenbeeck: ‘Laat je pyjama in de kast’.

Geen e-mails na de werkuren. Goed idee of niet? Nostalgie vroeg het aan life coach Sara Van Wesenbeeck

Vanaf 1 september zal supermarktketen Lidl in België en Luxemburg het e-mailverkeer van zijn werknemers aan banden te leggen. Als werknemers ’s avonds na 6 uur een e- mail versturen, zal die mail pas na 7 uur ’s morgens aankomen. Bovendien zullen mails die in het weekend verstuurd worden, pas maandagochtend in de mailbox van de werknemers belanden.

“Lidl wil zo medewerkers de kans geven om hun hoofd volledig leeg te maken”, zegt woordvoerster Isabelle Colbrandt op vrtnws. Dat moet de werkbaarheid en de balans tussen werk en privéleven ten goede komen.

Geen e-mails na de werkuren. Goed idee of niet? Nostalgie vroeg het aan life & business coach Sara Van Wesenbeeck

Geen e-mails na de werkuren. Een goed idee of niet?

Seb van de ochtendshow van Nostalgie vroeg het aan Sara Van Wesenbeeck, life & business coach, personal organizer en auteur van onder meer ‘Het handboek voor de spitsuurvrouw‘ en ‘Rust in je huis en je hoofd’.

PS: En Sara doet in het gesprek ook een kleine bekentenis ;-).

Luister mee naar het gesprek met Sara Van Wesenbeeck op Nostalgie

Lees ook: ‘Maak het uit met je smartphone’

Lees ook deze blogpost van Sara Van Wesenbeeck op de blog ‘Sara’s L!fesavers’:

  • Maak het uit met je smartphone: laat je vrije tijd niet langer vervuilen door (mails van) het werk. Met de slimme tips van Sara wordt dat een pak makkelijker en kun jij je vrije tijd eindelijk gebruiken waarvoor die dient: om je batterijen weer op te laden!

Ook te veel kleren in je kleerkast? Organiseer je garderobe in 7 eenvoudige stappen

Organiseer je kleerkast en garderobe in 7 stappen - senior professional organizer Sara Van Wesenbeeck - www.barkingdogs.be

België is de Europese koploper als het over de verspilling van gekochte kleding gaat. Dat blijkt uit een onderzoek van het Duitse verhuisbedrijf Movinga waarover de kranten De Standaard (‘Uw kast hangt vol kleren die u nooit draagt’) en Het Nieuwsblad (‘Je kleerkast zit goed vol, maar een kwart draag je nooit’) berichten.

De Belg laat zich al te vaak verleiden tot het doen van impulsaankopen waardoor onze kleerkasten uitpuilen met kledij die nooit gedragen wordt. Dat kan anders!

Heb je ook te veel kleren in je garderobe, maar weet je niet hoe je er aan moet beginnen om je kleerkast te organiseren en overzichtelijk te maken, én niet te hervallen in je oude (koop- en verzamel)gedrag?

  • Rust in je huis en je hoofd - auteur Sara Van Wesenbeeck - www.barkingdogs.beLees dan zeker even mee in mijn recentste boek ‘Rust in je huis en je hoofd’ (een heruitgave van ‘Het slimme organizing boek’, het eerste Belgische organizing boek dat in 2011 is gepubliceerd) en ga aan de slag met mijn stappenplan voor een georganiseerde kleerkast (zie verder).
  • Of huur mij (als professional organizer) in om het samen met jou aan te pakken: efficiënt en duurzaam.

Je garderobe organiseren: een haalbare uitdaging

Kleren, schoenen en accessoires zijn boeiende spullen om te organiseren. Meestal heb je er veel te veel van, kun je niets wegdoen en weet je niet hoe en waar te beginnen. Toch kan ook je kleerkast weleens een flinke organiseerbeurt gebruiken.

Hij ligt vast vol met kleren die te klein of uit de mode zijn, met impulsaankopen of met schoenen waarvan je de hakken hebt afgelopen of die bijna geen kleur meer hebben omdat je ze zo veel hebt gedragen, of met tassen waar je geen afscheid van kunt nemen, maar die futloos op elkaar gestapeld liggen te wachten om nog een keer met je mee uit te mogen.

Je garderobe organiseren, is een hele uitdaging, maar juist dat moet je prikkelen om er vol goede moed aan te beginnen.

Je garderobe organiseren in 7 eenvoudige stappen

Je kleerkast organiseren doe je aan de hand van deze 7 eenvoudige stappen:

Stap 1: Vraag (eventueel) een vriend(in) om je te komen helpen

Een objectieve blik van een buitenstaander zal het voor jou makkelijker maken om keuzes te maken.

Stap 2: Bepaal eerst wat waar moet komen

Waar ga je je winterkleren hangen? Waar moeten je zomerkleren komen? Waar leg je je ondergoed? Je riemen, sokken en juwelen?

Eerst even nadenken voordat je begint!

Stap 3: Haal al je kleren uit de kast en leg ze allemaal op je bed

Dit kun je zonder veel nadenken doen. Laat je niet ontmoedigen door de hoeveelheid kleren en spullen.

Stap 4: Selecteer

Verdeel je kleren over een aantal dozen of stapels: weggooien, weggeven, houden en herstellen. Een gouden regel om makkelijker te kunnen selecteren: als je een kledingstuk het afgelopen jaar niet minstens twee keer aan hebt gehad, dan is het wellicht tijd om het weg te doen. Maar geen nood als je deze regel niet wenst toe te passen. Kleren die versleten of afgedragen zijn, kun je beslist weggooien. Dingen die je niet mooi meer vindt en die nog in goede staat zijn, geef je weg, bijvoorbeeld aan de kringloop- of hergebruikwinkel. Ook kleren die te klein of te groot zijn, kun je weggeven.

Stap 5: Verwijder alles wat je wilt wegdoen uit je slaapkamer

Kleren die je wilt weggooien, gaan meteen in de vuilnisbak. De kleren die je gaat weggeven, zet je in de koffer van je auto zodat je ze zo snel mogelijk naar hun nieuwe bestemming kunt brengen. Plan dit ook in je agenda.

Stap 6: Groepeer de kleren die je wilt houden en leg of hang ze in je kast

Groeperen doe je op basis van de kleren die je hebt en die terug in je kleerkast moeten. Een aantal mogelijkheden: per seizoen (winter- en zomerkleren), per soort (bloezen, T-shirts, topjes, rokken, broeken, sportkleding, jurken, jassen, uitgaanskleding…). Je kunt zelfs nog een stapje verder gaan en per kleur of per (mouw)lengte werken.

Stap 7: Leg ook alle andere spullen bij elkaar

Leg ook alle andere spullen bij elkaar en doe weg wat weg mag. Riemen kunnen aan een speciale kapstok of in een lade, stropdassen, sjaals en sokken ook. Juwelen kunnen in een juwelendoos.

Tips voor slim kledingmanagement

Nu je kleerkast georganiseerd is, zul je de huidige toestand beslist willen behouden. Slim kledingmanagement draagt bij aan een .

  • Kijk je garderobe regelmatig na. Kleding die stuk is, herstel je meteen, anders draag je het toch niet meer. Was alles wat gewassen moet worden en gooi weg wat weg moet.
  • Als je iets nieuws koopt, verwijder je een ‘oud’ kledingstuk uit je kast. Zo kun je je georganiseerde kast up-to-date houden.
  • Koop voortaan kleren die niet snel uit de mode raken en die je makkelijk kunt combineren met andere kleren. Die gaan langer mee en je zult er heel wat geld mee uitsparen.
  • Zorg dat je niet te veel kleding hebt.
  • Laat je garderobekast ademen, geef je kast de ruimte om te groeien. Vul je kleerkast maar voor driekwart.
  • Geef je partner een eigen deel van de kast.
  • Accessoires bewaar je zo veel mogelijk bij elkaar: riemen, juwelen, sokken…
  • Je hoeft niet altijd iets nieuws te kopen, ga in je kast op zoek naar nieuwe combinaties. Je zult versteld staan over wat je nog aan moois in de kast hebt.

Tot slot nog deze slimme tip:

Vind je het moeilijk om te bepalen hoe vaak je je kleren draagt? Met deze truc kun je het bepalen:

  • Hang elk kledingstuk op een aparte kapstok.
  • Als je je winter- of zomerkleren opnieuw in de kast hangt, plaats je de kapstokken allemaal in dezelfde richting.
  • Telkens als je iets gedragen hebt en het terug in je kast hangt, plaats je de kapstok in de omgekeerde richting.
  • Alle kapstokken van de kleren die je niet hebt gedragen, hangen aan het eind van het seizoen nog in de oorspronkelijke richting. Die kleren kun je weggeven, weggooien of moet je laten herstellen.

Thuiscoaching door professional organizer: ook voor meer dan je kleerkast

Heb je ook te veel kleren in je garderobe? En wil je niet hervallen in je oude (koop- en verzamel)gedrag? Geen nood, dit pakken we toch gewoon samen even aan!

Met de thuiscoaching door een professional organizer van Barking Dogs creëer je weer overzicht in je kleerkast én in je hoofd. En we coachen je meteen ook bij je gewoonte- en gedragsverandering. Zo wordt de interventie van de Barking Dogs professional organizer meteen ook duurzaam en heb jij nog lang plezier van je georganiseerde kleerkast en je opgeruimde hoofd.

  • Als home organizer gaan we ook met jou aan de slag met het organiseren van je spullen, planning, huishouden en papierwerk.
  • Als office organizer kun je Barking Dogs inschakelen voor het organiseren van je bedrijf of organisatie, je kantoor, winkel, praktijkruimte, je werk(plek), papierwerk, tijd, mailbox en noem maar op.

Barking Dogs, met senior professional organizer Sara Van Wesenbeeck of één van haar teamleden, gaat met plezier samen met jou aan de slag, via een coachings- en begeleidingstraject dat uit meerdere stappen bestaat.

Contacteer Barking Dogs. We bijten niet!

Contacteer Barking Dogs voor een vrijblijvend intakegesprek. Barking Dogs werkt in België, Nederland en Duitsland.

Of heb je nog vragen? Een telefonisch kennismakingsgesprek is gratis: +32 470 52 70 52.

En… we bijten niet!

 (c) Foto: Unsplash

Podcast ‘Radar helpt’: Zo vind jij de juiste balans tussen werk en vrije tijd

Tips van coach Sara Van Wesenbeeck in podcast ‘Radar helpt’

Enige tijd geleden gaf life & business coach, senior personal organizer en auteur Sara Van Wesenbeeck (rechts op de foto) in het Nederlandse radioprogramma ‘Radar Radio’ tips voor een betere combinatie van werk en privéleven. Haar tips zijn nu ook te horen in de podcast ‘Radar helpt’.

Zo vind jij de juiste balans tussen werk en vrije tijd

Het combineren van werken en vrije tijd: hoeft het wel allemaal zo perfect ‘in evenwicht’ te zijn? Waarom vinden we het zo lastig om de juiste balans te vinden? Wat heeft de smartphone te maken met het vlot combineren van werk en vrije tijd?

Luister mee naar de praktische tips van Sara Van Wesenbeeck in de podcast ‘Radar helpt’ (scroll door naar podcast #9 ‘Zo vind jij de perfecte balans tussen werk en vrije tijd’).

Op anderhalve minuut ben je weer helemaal bij!

Prettig en productief werken? Laat je coachen door Barking Dogs!

Met meer comfort functioneren? Je productiviteit verhogen? Elke dag op tijd naar huis vertrekken? Je mailbox georganiseerd krijgen? Al je deadlines halen?

Barking Dogs en life & business coach en personal organizer Sara Van Wesenbeeck coacht je deskundig en op maat zodat jij binnen de kortste keren alles weer onder controle hebt, met meer plezier werkt en meer tijd hebt voor datgene wat er echt toe doet. Wie wil daar niet voor tekenen?

Bekijk hier het aanbod van exclusieve coachingprogramma’s en workshops van Barking Dogs. Je vindt er beslist wat je zoekt.

Contacteer Barking Dogs. We bijten niet!

Contacteer Barking Dogs. Of bel naar +32 470 52 70 52. Een telefonisch kennismakingsgesprek is gratis.

En… we bijten niet!

Organiseer jezelf + werk slimmer = voorkom burn-out (dat doe je samen met Barking Dogs!)

Voorkom burn-out

‘Burn-out heeft in de eerste plaats te maken met hoe we ons organiseren en met hoe we werken’, aldus Pascal Chabot, filosoof en auteur van het boek ‘Global burn-out’ in De Standaard (registreer jezelf, dan kun je het artikel gratis lezen).

Voorkom burn-out met deze twee eenvoudige zaken:

  • organiseer jezelf
  • en werk slimmer (en niet harder)

Zo, waar wacht je nog op?

Organiseer jezelf en werk slimmer: specialisaties van Barking Dogs

Coaching en consulting bij het organiseren van jezelf en bij slimmer werken zijn enkele van de specialisaties van Barking Dogs. Onder meer op beide gebieden kunnen we je deskundig verder helpen via onze exclusieve coachings- en begeleidingsprogramma’s.

Ga aan de slag met een van deze coachingsprogramma’s van Barking Dogs:

  • Personal coaching op de werkplek: realiseer groei, leer stress beter hanteren, optimaliseer je skills, vind een werkbare balans tussen werk en privéleven en werk met meer plezier.
  • Office organizing door professional organizer: laat je coachen bij het aanbrengen van structuur op je werkplek en vergroot je productiviteit, win tijd en beperk stress. In je bedrijf, op je afdeling, in je team, op je werkplek.
  • Coaching voor spitsuurvrouwen: Spitsuurvrouw? Met de personal coaching van Barking Dogs combineer je voortaan vlot al je rollen, vind je rust en evenwicht én houd je weer tijd over voor datgene wat er echt toe doet!
  • Coaching voor artsen en zorgverleners: Omgaan met grote verantwoordelijkheden en hoge werkdruk. Stress managen, burn-out voorkomen, communicatie optimaliseren, werk en privé balanceren. Pak deze uitdagingen aan samen met je personal coach!
  • Businesscoaching on board: Uniek: aan boord van een motorjacht, in een inspirerende en rustgevende omgeving en onder begeleiding van een personal coach navigeer je naar succes en geluk. Voor managers, ondernemers en teams.

Daarnaast geeft Barking Dogs geeft ook workshops voor spitsuurprofessionals.

Maak van dit jaar je beste ooit. Realiseer het samen met Barking Dogs!

Maak van dit jaar je beste ooit. Realiseer het samen met Barking Dogs: op maat, deskundig en ervaren.

Een telefonisch kennismakingsgesprek (waarin we al je vragen beantwoorden) is gratis.

Contacteer Barking Dogs. Of bel +32 470 52 70 52.

En… we bijten niet!

Vakantie voorbij? Boek meteen weer een nieuwe!

De vakantie is voorbij en met z’n allen gaan we weer aan het werk. Je staat weer in de file, holt weer van de ene afspraak naar de andere, je mailbox puilt weer uit…

Hoe houd je in die drukte het vakantiegevoel nog even vast? Life & business coach, senior personal organizer en auteur Sara Van Wesenbeeck geeft tips. Op Radar Radio bij de Nederlandse Radio 1.

Vakantie voorbij: ‘Boek meteen weer een nieuwe!’

Vakantiestress tegengaan en het vakantiegevoel nog lang vasthouden - tips van life & businesscoach Sara Van Wesenbeeck - www.barkingdogs.beEens terug uit vakantie, moet je weer aan de bak. Voor je het weet word je overmand door stress: je agenda puilt uit met afspraken, je holt van de ene deadline naar de andere en ook thuis komt er geen eind aan het plannen en regelen.

Sara van Wesenbeeck is life & businesscoach en weet alles over de ideale balans tussen werk en je vrije tijd. Zij geeft een aantal tips waar je op kunt letten:

  • “Een vakantie moet rust en herstel brengen.”
  • “Zorg dat je op een rustige manier je vakantie inrolt en zorg dat je niet tijdens je vakantie gestoord wordt door werk. Laat je smartphone en laptop thuis. Dat is vaak heel moeilijk.”
  • “Reken twee dagen om na je vakantie bij te praten met je collega’s, je ongelezen mails te behandelen en de overdracht te doen met je collega die je werk heeft overgenomen. Het is een verstandige investering die rust en productiviteit oplevert.”

Luister (en kijk) mee naar de adviezen van life & business coach Sara Van Wesenbeeck op de Nederlandse radio.

Zachte landing op het werk na je vakantie: 9 tips van Sara Van Wesenbeeck

Wil je nog meer slimme tips voor een zachte landing op het werk na je vakantie?

Met de 9 slimme tips van life & businesscoach en senior personal organizer Sara Van Wesenbeeck ruil je zorgeloos de vakantie voor je kantoor.

Lees hier Sara’s adviezen en ga aan de slag.

Voor eens en voor altijd een goede start nemen na je vakantie? Laat je coachen door Barking Dogs!

Met meer comfort functioneren? Je productiviteit verhogen? Elke dag op tijd naar huis vertrekken? Je deadlines halen? Je mailbox georganiseerd krijgen? Een goede start nemen na je vakantie?

Barking Dogs en life & business coach en personal organizer Sara Van Wesenbeeck coacht je deskundig en op maat zodat jij binnen de kortste keren alles weer onder controle hebt, met meer plezier werkt en meer tijd hebt voor datgene wat er echt toe doet. Wie wil daar niet voor tekenen?

Contacteer Barking Dogs. Of bel naar +32 470 52 70 52. Een telefonisch kennismakingsgesprek is gratis.

En… we bijten niet!

Zachte landing op het werk na je vakantie? Zo pak je het slim en met succes aan!

Aan alle mooie liedjes komt een eind, ook aan de vakantie. Na een verkwikkende vakantie ben je nu wellicht helemaal klaar voor het vervolg.

Liefst wil je nog lang profijt hebben van de opgedane energie, maar meestal loopt het anders: de eerste dagen op het werk word je overvallen door een tsunami van e-mails, to do’s, verplichtingen, vergaderingen…

Voor je het weet, word je weer overrompeld door werkstress en dat onaangename ‘spitsuurgevoel’ en blijft er van de herwonnen energie niet veel meer over.

9 slimme tips voor een zachte landing op het werk na je vakantie

Het vakantiegevoel verlengen? Je doet het aan de hand van mijn 9 slimme tips.

Nooit meer werkstress met Barking Dogs coaching

Vind je het hoog tijd om je werkgewoontes te veranderen en wil je minder stress en meer tijd voor datgene wat er echt toe doet?

Maak je goede voornemens eindelijk waar en laat je coachen door Barking Dogs. Ervaren life & business coach, personal organizer, mediator, spreker en auteur Sara Van Wesenbeeck coacht je met kennis van zaken, onder meer ook op je werkplek.

Contacteer Barking Dogs voor een afspraak. Een telefonisch kennismakingsgesprek is gratis.

En… we bijten niet!

 

Over de auteur: Life & business coach - Professional organizer - mediator - spreker - auteur Sara Van Wesenbeeck @ Barking DogsSara Van Wesenbeeck is life & business coach, erkend bemiddelaar bij arbeidsconflicten, professional organizer, spreker en auteur. Ze coacht managers, executives, ondernemers, artsen en specialisten, onderwijspersoneel, individuen en gezinnen bij het realiseren van een leven met minder stress, een betere worklife-balans en meer kwali-tijd. Sara is auteur van Het handboek voor de spitsuurvrouw, Het slimme organizing boek, Het slimme budgetboek en Rust in je huis en je hoofd en een veelgevraagd expert in de media in binnen- en buitenland. Sara Van Wesenbeeck en Barking Dogs zetten je in de juiste versnelling voor effectief, gelukkig, gezond en succesvol leven en werken.
Contacteer Barking Dogs en Sara Van Wesenbeeck. We bijten niet! www.barkingdogs.be.
(c) Illustratie: Shutterstock- Qvasimodo art

Zonder e-mailstress terug uit vakantie: 11 slimme tips om je inbox te temmen

Zonder e-mailstress terug uit vakantie: 11 slimme tips om je inbox te temmen - tips van life & businesscoach Sara Van Wesenbeeck - www.barkingdogs.be

Nu weet je het wel zeker: je wil nooit meer op vakantie omdat je inbox bij je terugkeer zowat op ontploffen staat! De gedachte aan een overvolle mailbox kan je heel wat (e-mail)stress bezorgen, voor, tijdens en vooral ook na je vakantie. Toch kun je dat ‘onding’ snel en grondig onder handen nemen, àls je het slim aanpakt.

Ga aan de slag met mijn 11 adviezen om je mailbox snel en efficiënt te temmen.

Zonder e-mailstress terug uit vakantie: 11 slimme tips om je inbox te temmen

Lees hier mijn blogpost ‘Nooit meer stress na je vakantie: tem je mailbox met 11 slimme tips’

(c) Afbeelding: Shutterstock – ArtiCool

‘Workshop voor de spitsuurvrouw’ in De Standaard

Druïde of spitsuurvrouw: op cursus om te herbronnen

Workshop voor de spitsuurvrouw van Barking Dogs in De Standaard - www.barkingdogs.be

In de reeks ‘Zomertijd’ belicht de krant De Standaard op 24 juli onder meer de ‘Workshop voor de spitsuurvrouw’ van Barking Dogs en life & business coach, senior personal organizer en auteur Sara Van Wesenbeeck.

Monica Devi Lim volgde een jaar geleden de ‘Workshop voor de spitsuurvrouw’ bij haar werkgever SN Brussels Airlines. In het artikel in De Standaard vertelt ze:

  • welke impact deze workshop op haar en haar werk heeft gehad
  • en met welke tools ze aan de slag is gegaan.

Workshop voor de spitsuurvrouw: beslist ook voor jou!

Is hollen door het leven de enige sport die je beoefent? Ben je op slaapdieet en doe je aan laptop-lunchen en multitasken in de hoop elke dag nog wat extra tijd te winnen? Is brandjes blussen je specialiteit? Lijkt je leven, net als voor veel vrouwen die heel wat rollen moeten combineren, één langgerekt spitsuur?

Dan is de ‘Workshop voor de spitsuurvrouw’ beslist iets voor jou!

In deze workshop leert life & business coach, erkend bemiddelaar, senoir personal organizer en spreker Sara Van Wesenbeeck je om de spitsuurmomenten in je leven en werk beter te begrijpen en te managen. Sara reikt nuttige en haalbare strategieën en beproefde recepten aan zodat je niet langer hoeft te zwichten voor de waan(zin) van de dag.

Je combineert voortaan vlot al je rollen, je vindt rust en evenwicht én houdt weer tijd over voor datgene wat er echt toe doet.

De workshop wordt gebracht in het Nederlands of het Engels.

Lees ook ‘Het handboek voor de spitsuurvrouw’

De workshop is gebaseerd op ‘Het handboek voor de spitsuuvrouw’ van Sara Van Wesenbeeck. Het boek kost 19,99 euro en is uitgegeven bij Lannoo.

Bestel ‘Het handboek voor de spitsuurvrouw’ hier.

 

Boek nu deze unieke workshop voor spitsuurvrouwen!

Boek nu de unieke ‘Workshop voor de spitsuurvrouw’ van Barking Dogs en Sara Van Wesenbeeck voor de spitsuurvrouwen in je bedrijf, je organisatie, je school, je vereniging.

We bijten niet!